یاسمین گل در پارک ها و بوستان های شهرها و روستاهای شهرستان میناب کاشته شود.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

یاسمین گل در پارک ها و بوستان های شهرها و روستاهای شهرستان میناب کاشته شود.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394

یاسمین گل در پارک ها و بوستان های شهرها و روستاهای شهرستان میناب کاشته شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: شهرداران و دهیاران کاشت یاسمین گل در پارک ها و بوستان های، شهر ها وروستاهای شهرستان میناب دردستور کار قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،علیرضا پاکدامین در مراسم اختتامیه سومین جشنواره شکر گزاری انبه و یاسمین گل میناب که در تالار صدف  این شهرستان برگزار شد با اشاره به 24 خرداد ماه  سالگرد پیروزی دولت  تدبیر و امید این روز بزرگ را به دولت مردان و مردم ایران اسلامی تبریک گفتند.

وی  در ادامه گفت: از زمان آغاز دولت تدبیر و امید تلاش های مضاعفی در جهت کاهش تورم و رشد اقتصادی در کشور صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  با اشاربه موضوعات هسته ای و مذاکرات  هسته ای در ماه های اخیر اظهارکرد: با تلاش ها و برنامه ریزها صورت گرفته از طرف تیم هسته ای ایران، الحمد الله روند مذاکرات مثبت ارزیابی می شود.

وی گفت: با برنامه ریزهای اصولی دولت در بحث سلامت در کشور ، هم اکنون ما شاهد تغییرات و افزایش خدمات در بخش بهداشت و درمان در این دولت هستیم .

 معاون استاندار هرمزگان با اشاره به نام گذاری سال  94 توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال همدلی و همزبانی تاکید کرد: ما باید در جهت تحقق شعار سال تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دو انتخابات بزرگ در سال جاری در پیش داریم که مردم مانند سال های گذشته حضوری چشم گیر خواهند داشت.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در سومین جشنواره شکر گزاری انبه و یاسمین گل میناب  گفت:انبه میراث گوهر بار این شهرستان است و میوه انبه و یاسمین گل مهر ، محبت و دوستی را به دنبال خود می آورند.

وی ادامه داد خشکسالی های مکرر زیان های زیادی به این میراث وارد کرده است و افزود در سال گذشته تلاش کردیم میزانی از آب سد میناب را در اختیار باغداران قرار دهیم.

پاکدامن اذعان کرد درختان انبه زیادی در شهرستان خشک شده اند و گفت: جهادکشاورزی نسبت به  برآورد خسارت های واره  در این امر اقدام کند.

وی در ادامه تاکید کرد: برای کاهش آب انتقالی از میناب به بندرعباس  برنامه ریزی های در این جهت در استان صورت گیرد.

معاون استاندار هرمزگان در پایان خطاب به شهرداران و دهیارن شهرستان میناب گفت:در جهت کاشت یاسمین گل در پارک ها و بوستان های، شهر ها وروستاها اقدام کنند.

شایان ذکر است : سومین جشنواره شکر گزاری انبه و یاسمین گل در شهرستان میناب از تاریخ 16 الی21 خردادماه دراین شهرستان برگزارشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.